Zvonenie:

1. hodina: 8.00 – 8.45
2. hodina: 8.55 – 9.40
desiatová prestávka:
9.40 – 9.50
3. hodina 9.50 – 10.35
veľká prestávka:
10.35 – 10.55
4. hodina: 10.55 – 11.40
5. hodina: 11.50 – 12.35
6. hodina: 12.45 – 13.30
obedňajšia prestávka:
13.30 – 14.00
7. hodina: 14.00 – 14.45
8. hodina: 14.50 – 15.35

Čo bude na obed:

Počítadlo návštev:

TOPlist

Malé veľké dobrodružstvo

Sú dni, ktoré sa v zabehnutom školskom kolobehu menia na čarokrásne a výnimočné. Na dni, kedy musíme prekonať sami seba, zabudnúť na trému a strach. Potom nám už nič nebráni v tom, aby sme vstúpili do sveta fantázie, do sveta lesných škriatkov a nekonečných dobrodružstiev.

V 9. A sa tieto dni opakujú každý štvrtok a piatok a napriek tomu sú vždy výnimočné. Jednoduchý čitateľský projekt žiakom umožňuje spoznať svet detskej fantázie, vstúpiť do sveta rozprávok a v neposlednom rade prekonať samých seba. Tieto dni sa stali pre deviatakov akýmsi štafetovým čítaním, kedy čítajú rozprávky najmenším prvákom. Prečo?

Roman:
„Máme česť čítať prvákom. Najskôr si čítanie dokonale nacvičíme a potom asi 15 minút pred zvonením začína deviatacke dobrodružstvo.“

Sebi:
„Po dočítaní dostávame kritiku od najpozornejších poslucháčov, a tak zistíme, čo si ešte musíme precvičiť.“

Mirka:
„Na čítanie som sa poctivo pripravovala a text som doma niekoľkokrát čítala nahlas. S menšou trémou som vošla dnu, kde ma čakala útulná, krásne vyzdobená trieda. Deti sú milé a ja som zistila, že sa nemám čoho báť.“

Adam:
„Robíme niečo pre naše lepšie čítanie a zároveň robíme radosť prvákom. Z 1. D sa vždy každý vraciame s úsmevom na tvári.“

Juro:
„Väčšinu detí tam už poznáme po mene. Prváčikovia sú vždy zvedaví na to, kto im príde čítať ďalší deň a aká rozprávka ich čaká.“

Vivi:
„Títo prváci sú rovnako milí, ako je ich učiteľka Mirka. Majú vždy veľa otázok. Čítanie knižky Filipko sa im veľmi páči.“

Zuzka:
„Ja som čítala o Filipkovi a jeho kamarátovi pstruhovi. Keď som spomenula škriatka Brmbolíčka, tak sme sa všetci spolu zasmiali. Naučili ma niečo nové, čo som doteraz nevedela.“

Viktor:
„V mene celej 9. A môžem povedať, že sme veľmi radi, že máme možnosť poznať šikovné deti z 1. D a tento projekt budeme ďalej rozvíjať.“

Kika:
„V triede je vždy dobrá atmosféra, deti pozorne počúvajú a sú veľmi milé. Môžeme si vyskúšať pozíciu pani učiteľky a vždy odchádzame s usmiatou tvárou.“

Karin:
„Keď som čítala niečo vtipné, vždy sa zasmiali. Bolo to milé, lebo som vedela, že ma pozorne počúvajú. Na ilustrácie hľadeli s údivom a tešili sa na ďalšieho rozprávkara.“

Marcel:
„Skúšame si čítanie pred náročným publikom. Čítame spisovne a bez chýb, čo je veľmi náročné.“

Jessica:
„Zaujímavé bolo už zoznámenie sa s nimi. Zahrali sme si ich obľúbenú hru na mená a teraz nás spoznávajú ako čitateľov.“